- Тіл және әдебиет ЦК
- Филологиялық пәндер ЦК
- Жол-құрылыс пәндері Орталық Комитеті
- Жалпы техникалық және арнайы пәндер ЦК
- ЦК әлеуметтік-экономикалық пәндер
- Жаратылыстану-математикалық пәндер
- Информатика және бағдарламалау
- АӘД және дене тәрбиесі ЦК
- Практикалық оқыту ЦК
- ЦК автомобильдерге техникалық қызмет көрсету және жөндеу
Қостанай автомобиль көлігі колледжінің негізгі құрылымдық бөлімшесі оқу, ғылыми - әдістемелік, ғылыми-зерттеу және тәрбие жұмыстарын жүргізуді жүзеге асыратын, бір циклдегі оқу пәндерінің оқытушыларын біріктіретін циклдық комиссия болып табылады.
Колледжде 10 ЦК жұмыс істейді: Тіл және әдебиет, информатика және бағдарламалау, БӘД және дене тәрбиесі, Практикалық оқыту, автомобильдерге техникалық қызмет көрсету және жөндеу, филологиялық, жаратылыстану-математикалық, әлеуметтік-экономикалық, жалпы техникалық және арнайы, құрылыс-жол пәндері.
Әдістемелік қызмет ПЦК жұмысын жоспарлау бойынша әдістемелік ұсыныстар әзірледі, қойылған мақсаттарға қол жеткізу тәсілдерін анықтады, барлық ЦК жұмысының күтілетін нәтижелерін болжады.
Орталық Комитеттің жұмысын ұйымдастыруда белсенді тәсіл қолданылады, бұл Орталық Комитеттің барлық мүшелеріне кез-келген мәселелерді шешуге белсенді қатысуға мүмкіндік береді.
Келесі жұмыс әдістері өздерін дәлелдеді:
Барлық ОК оқытушыларының әдістемелік ізденістері көптеген мәселелерді қамтиды:
- мамандардың кәсіби қызметін талдау (нақты мамандық бойынша);
- оқу процесінде маманның кәсіби қызметін модельдеу (маманды кәсіби даярлау моделін әзірлеу);
- қажетті дағдыларды игеруге арналған тапсырмалар мен тапсырмалар кешенін әзірлеу, олардың оқыту мазмұнындағы орнын анықтау;
- оқу бағдарламаларына түзетулер енгізу; оқыту мазмұнында ғылым мен өндірістің даму болжамдарын көрсету (нақты мамандыққа қатысты);
- білім алушылардың ойлау белсенділігін дамытуды қамтамасыз ететін оқыту нысандары мен әдістерін жетілдіру (проблемалық оқыту нысандары мен әдістері);
- танымдық белсенділік пен дербестікті дамытуды қамтамасыз ететін оқыту нысандары мен әдістерін жетілдіру (білім алушылардың өзіндік жұмысының нысандары мен әдістері);
- оқу және кәсіптік практикалық дағдылар мен дағдыларды (Практикалық оқытудың нысандары мен әдістерін)меңгеруді қамтамасыз ететін оқыту нысандары мен әдістерін жетілдіру;
- оқытуды дараландыру (жеке тапсырмалар мен жұмыстар, ұжымдық жұмыс нысандарындағы тапсырмаларды дараландыру);
- дидактикалық материалдарды (оқыту бағдарламаларын, тапсырмалар кешендерін, тапсырмалар мен жаттығуларды, іскерлік ойындарды, талдауға арналған өндірістік жағдайлардың сипаттамаларын) және оқытудың басқа да құралдарын әзірлеу.
ЦК-нің ішкі өзін-өзі басқаруды дамыту, персонал қызметінің сапасын арттыру мақсатында өткен оқу жылында төрағалар жүргізетін ЦК-нің жұмыс сапасына жүйелі мониторинг енгізілді.
ЦК оқу-тәрбие жұмысы шеңберінде оқу жоспарлары мен бағдарламаларын орындауға, студенттердің үлгерімі мен сабаққа қатысу деңгейіне, болашақ мамандардың практикалық даярлығын жетілдіруге (зертханалық және практикалық сабақтардың сапасы; практикалардың барлық түрлерін ұйымдастыру сапасы; кәсіпорындармен бірлескен жұмыс), мамандыққа әлеуметтік-құндылық қатынасын тәрбиелеуге көп көңіл бөлінеді.