Ғылыми-әдістемелік жұмыс

Колледждің 2017-2018 жылдардағы ғылыми-әдістемелік жұмысын талдау

Колледждің 2017-2018 жылдардағы ғылыми-әдістемелік жұмысын талдау (презентация)

Ғылыми-әдістемелік жұмыс - бұл оқытушылардың қазіргі барларын игеруге және жетілдіруге, сондай-ақ оқу процесін тиімді ұйымдастырудың жаңа принциптерін, нысандары мен әдістерін әзірлеуге және енгізуге бағытталған жоспарлы қызметі. Ғылыми-әдістемелік жұмыстың негізгі мақсаты оқытушыларға олардың кәсіби шеберлігін дамытуда нақты атаулы көмек көрсету және осы негізде оқу процесін жетілдіру және дамыту үшін оқу-тәрбие жұмысын түзету.

Колледждің әдістемелік тақырыбы:модульдік оқыту жағдайында педагог кадрлардың кәсіби құзыреттілігін жетілдіру білім беру сапасын арттыру және бәсекеге қабілетті маманды қалыптастыру факторы ретінде.

Ғылыми-әдістемелік жұмыстың мақсаты:оқытушылар мен өндірістік оқыту шеберлерінің кәсіби құзыреттілігін арттыру үшін жағдай жасау, педагогикалық шығармашылық және ізденіс, ғылыми-зерттеу қызметін қалыптастыру үшін жағдай жасау.

Ғылыми-әдістемелік жұмыстың міндеттері:

  • Колледждің әдістемелік тақырыбымен жұмыс;
  • Педагогикалық шеберлікті жетілдіру бойынша жұмыс;
  • Жаңа педагогикалық технологияларды зерделеу және практикаға енгізу;
  • Оқытушылардың өздігінен білім алу тақырыптары бойынша жұмысы;
  • Педагогтердің кәсіби құзыреттілігін арттыру;
  • Педагогтердің шығармашылық әлеуетін дамыту;
  • Білім алушылардың білім алу қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін жағдай жасау;
  • Қалыптастыру, білім алушылардың қажеттіліктерін оқыту мен өздігінен дамуы;

Ғылыми-әдістемелік жұмыс нысандарыпедагогтердің кәсіби шеберлігін арттыру бойынша:

  • Сабақтарға өзара қатысу;
  • Мектептерде, шығармашылық топтарда оқыту;
  • Жас және жаңадан келген мамандармен жұмыс, тәлімгерлік;
  • Өздігінен білім алу бойынша жұмыс;
  • Педагог қызметкерлерді аттестаттау;
  • Инновациялық қызмет бойынша оқыту семинарлары;
  • Ашық сабақтар және оларды талдау;
  • Ғылыми конференциялар;
  • Педагогикалық оқулар;
  • Пәндік олимпиадалар, конкурстар;
  • Жеке кеңестер және т. б.

Колледжде дәстүрлі алқалы, тұрақты жұмыс істейтін басқару органы болып табылады Педагогикалық кеңес, ол оқу процесін ұйымдастырудың негізгі проблемалық мәселелерін қарастырады және талдайды және мұғалімдердің педагогикалық қызметке шығармашылық көзқарасын қалыптастыруға ықпал етеді. Кеңес құрамына колледждің барлық педагогикалық ұжымы кіреді.

Ғылыми-әдістемелік кеңесбұл білім беру сапасын арттыруға бағытталған іс-шараларды әзірлеу және өткізу, білім беру процесін әдістемелік қамтамасыз етудің маңызды мәселелері бойынша ұсыныстар әзірлеу үшін құрылған педагогикалық ұжымның кеңесші органы. Кеңес құрамына әкімшілік, бөлім меңгерушілері, әдіскерлер, циклдік комиссиялардың төрағалары кіреді.

Оқу кеңесі– бұл колледждегі оқу-әдістемелік жұмыс пен кәсіби қызметті басқарудың жаңа алқалық органы. Кеңес құрамына әкімшілік, бөлім меңгерушілері, әдіскерлер, циклдік комиссиялардың төрағалары, оқытушылар кіреді.

Қостанай автомобиль көлігі колледжі әдістемелік қызметінің негізгі құрылымдық бөлімшесі болып табылады циклдік комиссия, оқу, ғылыми-әдістемелік, ғылыми-зерттеу және тәрбие жұмыстарын жүргізуді жүзеге асыратын, бір циклдегі оқу пәндерінің оқытушыларын біріктіретін ұйым.

Колледжде жұмысты жүзеге асырады цикларалық комиссия, ол оқу пәндерінің интеграциясы мәселелерін қарау және талқылау үшін бірнеше циклдік комиссиялардан тұрады.

Кеңестер мен комиссиялар - бұл оның қатысушыларының белсенді диалогы «ұжымдық Думан», рөлдік ойын, дөңгелек үстел, «әдістемелік калейдоскоп», шағын модельдердің тұсаукесерлері, топтық жұмыстар, теориялық мәселелерді тереңірек түсінуге, оқу орнын дамыту үшін сындарлы шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді. Колледж педагогтары кеңестер мен комиссиялар өздерінің кәсіби деңгейін арттырудың ең қызықты, пайдалы және өнімді түрі ретінде атап өтеді.

Ғылыми-әдістемелік жұмыстың негізгі функциялары:

  1. Әдістемелік қызметтің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуін қалыптастыру және түзету.
  2. Жоспарлау және ұйымдастыру:
    • ЦК жұмыстары;
    • педагогтарды әдістемелік оқыту және курстық даярлау;
    • семинарлар, конференциялар;
    • оқытушыларды аттестаттау;
    • озық тәжірибені, жаңа технологияларды зерделеу және енгізу;
  3. Әзірлеу:
    • әр түрлі деңгейдегі әдістемелік жұмыс нәтижелілігінің критерийлері;
    • ЦК қызметін бағалау Құралдары;
    • түрлі бағдарламалар, жобалар;
    • педагогикалық кеңестерді дайындау және өткізу бағдарламалары;
    • әдістемелік жұмыс бойынша әдістемелік ұсынымдар.
  4. Ақпараттық банкті қалыптастыру.

Колледжде 10 ОК жұмыс істейді:Тіл және әдебиет, информатика және бағдарламалау, БӘД және дене тәрбиесі, Практикалық оқыту, автомобильдерге техникалық қызмет көрсету және жөндеу, филологиялық, жаратылыстану-математикалық, әлеуметтік-экономикалық, жалпы техникалық және арнайы, құрылыс-жол пәндері.

Колледждің әдістемелік қызметіпедагогикалық ұжымның әдістемелік, ғылыми - зерттеу қызметін басқаруды және үйлестіруді қамтамасыз етеді және әрбір оқытушының кәсіби қасиеттерін қалыптастыру мен дамытуға, педагогикалық шеберлігін арттыруға, шығармашылық әлеуетін дамытуға ықпал етеді.

Колледждің әдістемелік қызметінің негізгі міндеттері – п/о оқытушылары мен шеберлеріне білім беру сапасын арттыруға және оны әдістемелік қамтамасыз етуге, білім беру мен тәрбиелеу әдістемесін жетілдіруге көмек көрсету.

Әдістемелік қызметтің мазмұны:

  1. Әзірлеу:
    • колледждің білім беру үдерісінің стратегиялары;
    • оқу-әдістемелік жұмысты жетілдіруге арналған жобалар, оқыту бағдарламалары, түрлі ережелер, ұсынымдар (білім алушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыру; аттестатталушының портфолиосын, сабаққа қатысатын әдістемелік ұсынымдар және сабақты талдау және т. б. құру бойынша)
  2. Ұйымдастыру:
    • зерттеу: педагогтердің кәсіби қиындықтарының сауалнама - диагностикасы «ЦК қызметін бағалау», «Білім беру процесіне қанағаттану», «Педагог білім алушылардың көзімен», «Педагогикалық өзара әрекеттесу стильдері». «Оқу мотивациясы » және т. б;
    • оқытушылардың біліктілігін арттыру бойынша қызмет (колледж базасында басқа оқу орындарының оқытушыларын шақыра отырып курстар ұйымдастыру, семинарлар, тренингтер, әдістемелік күндер өткізу, сабақтарға өзара қатысу, ашық сабақтар, конкурстар);
    • облыстық семинарлар, олимпиадалар, конкурстар өткізу (жыл сайын);
    • білім алушылармен жұмыс (пәндік олимпиадаларды, конференцияларды өткізу, конференция материалдарының жинақтарын шығару, облыстық, республикалық және халықаралық конференцияларға дайындау).

Педагогтердің кәсіби деңгейін арттыру

Үздіксіз педагогикалық білім беру, колледждің педагогикалық кадрларының кәсібилігін үнемі арттыру келесі бағыттарда жүзеге асырылады:

  • магистратурада;
  • шетелдік ҚКП, тағылымдама;
  • НАО «Холдинг «Кәсіпқор»;
  • курстарда ФАО НЦПК «Өрлеу» қ. Қостанай;
  • ЖОО өткізетін курстарда (ҚМПИ, ҚМУ);
  • ТиПО әдістемелік кабинеті өткізетін облыстық семинарларда;

Колледж ішінде біліктілікті арттыруКолледж ішіндегі кәсіби деңгейді арттыру сараланған негізде құрылады және құраушылары мыналар болып табылатын жүйе арқылы жүзеге асырылады:

  1. Курстар өткізу
    • басқа оқу орындарының педагогтерін, оқытушыларға арналған ғылым кандидаттарын шақыра отырып, педагогикалық білімі жоқ оқытушыларға арналған қысқа мерзімді педагогикалық курстар;
    • информатика пәнінің оқытушылары өткізетін қысқа мерзімді компьютерлік курстар;
    • білім алушылардың оқу-зерттеу жұмыстарының жетекшілеріне арналған оқу-зерттеу қызметінің негіздері бойынша семинарлар.
  2. Озық және инновациялық тәжірибе туралы ақпараттық материалдарды жинау және зерттеу.Материалдардың электрондық банкі құрылады, ол мұғалімдерді таныстыру, білім беру процесіне инновацияларды дамыту және енгізу үшін қолданылады. Осылайша, мерзімді баспасөзде сипатталған тәжірибе негізінде оқытушының портфолиосы, аттестатталушының портфолиосы енгізіледі, педагогті жеке сүйемелдеу картасы, сабаққа қатысу картасы, білім алушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыру бойынша ұсынымдар, ОК қызметін жоспарлау бойынша ұсынымдар, сабақтарды талдау бойынша әдістемелік ұсынымдар және т. б. әзірленеді. Сонымен қатар, үздік сабақтардың электрондық Банкі, оқытушылардың электрондық портфолиосы құрылуда.

Теориялық және практикалық семинарлар, тренингтер педагогтердің сұранысы мен қиындықтарына қарай сараланған негізде әзірленген тақырыпқа сәйкес жүргізіледі. Педагогикалық білімі жоқ педагогтар үшін, сондай-ақ жас мамандар үшін бағдарлама іске асырылуда «Оқушылардың оқу-зерттеу жұмыстарының жетекшілері үшін» сабақтарды құрудың дидактикалық және әдістемелік негіздері – бағдарлама «Білім алушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыру» және т. б.

Семинарлар мен тренингтердің тақырыптары:

  1. Сабақты талдау және интроспекция.
  2. Білім алушылардың білім беру құзыреттілігін дамытудың заманауи технологиялары, әдістері мен тәсілдері.
  3. Мотивация жаттығулар.
  4. Модульдік-құзыреттілік тәсіл: мәні, ерекшеліктері.
  5. Модульдік-құзыреттілік оқыту жағдайындағы заманауи сабақ.
  6. Педагогтың кәсіби құзыреттілігі.
  7. Қарым-қатынас тренингі.
  8. WorldSkills стандарттары бойынша бағалау критерийлері.
  9. IT технологияларды енгізу.
  10. Интеграцияланған білім беру бағдарламаларын іске асыру.

Педагогтердің ғылыми-практикалық конференциялары, педагогикалық оқулар олар колледжде дәстүрге айналады және жыл сайын өткізіледі. Олар практикалық тәжірибе алмасу үшін қызмет етеді, білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің теориясы мен практикасы мәселелері бойынша педагогтердің түсініктерін тереңдетуге ықпал етеді. Конференцияның үздік материалдары жинаққа рәсімделеді.

Педагогтердің кәсіби өздігінен білім алуы бұл жеке жоспарлармен жұмыс жасау, бірінші қадам-анықтау «проблемалық аймақтар», сұраулар мен мүдделерді анықтау.

Педагогтердің жеке жұмысының нысандары::

  • кәсіби қызығушылық тудыратын құжаттар мен материалдарды зерттеу;
  • педагогика, психология, әдістеме, пән мазмұны бойынша ақпарат жинақтау;
  • сабақтардың, іс-шаралардың үздік әзірлемелерінің қоржынын жасау;
  • көрнекі және дидактикалық материалдарды, диагностикалық материалдарды, тапсырмаларды әзірлеу;
  • әдістемелік тақырып бойынша жұмыс;
  • әріптестердің сабақтары мен іс-шараларына қатысу;
  • ашық сабақтар мен іс-шаралар өткізу;
  • дербес кеңес беру;
  • тәлімгермен жұмыс;
  • портфолио құру бойынша жұмыс;
  • әдістемелік өнімді жасау және т. б.

Оқытушылар қызметінің нәтижесі ОК отырыстарында сөз сөйлеу, колледж педагогтерінің конференциясына қатысу, сондай-ақ олардың әрқайсысы жүргізетін портфолио болып табылады. Жыл соңында ОК отырыстарында педагогтердің портфолиосын қорғау өткізіледі, онда олардың үздіктері айқындалады. Жұмыстың бұл түрі мұғалімдердің өз қызметін жалпылау және талдау дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді, мұғалімнің жеке даму процесін, оның кәсіби қызметінің өсу динамикасын бағалауға мүмкіндік береді.

Кәсіби конкурстар

Колледжде педагогтар арасында түрлі конкурстар өткізу дәстүрге айналды:

«Арнайы пәндердің үздік оқытушысы»

«Үздік сабақ»

«Үздік циклдік комиссия»

«WorldSkills кәсіби шеберлік байқауы»

«Үздік портфолио» и др.

Конкурстар табысқа жету уәждемесін дамытуға, шығармашылық өзін-өзі көрсетуге ұмтылуға, тәжірибе алмасуға ықпал етеді. Мұндай конкурстардың негізгі мақсаты: шығармашылықпен жұмыс істейтін педагогтарды анықтау және қолдау, кәсіби өсуге ынталандыру, сондай-ақ олардың күшті және әлсіз жақтарын анықтау болып табылады. Мұндай конкурстардың нәтижелері қызметті жоспарлау және түзету кезінде, педагогтарды аттестаттау кезінде, өткізілетін семинарлардың мазмұнын іріктеу кезінде, педагогтармен жеке жұмыс кезінде пайдаланылады.

Жас педагогтармен жұмыс түрлері.

Жас педагог мектебі (ЖКМ)

Жас мамандармен жұмыс Әдістемелік қызметтің маңызды бағыттарының бірі болып табылады, өйткені біздің колледжде олардың басым көпшілігі. ЖКМ оқытушылардың қиындықтарын диагностикалау негізінде құрылған жоспар бойынша жұмыс істейді, онда теориялық және практикалық семинарлар, тренингтер қарастырылған.

Мақсаты:жас, бастауыш және педагогикалық білімі жоқ педагогтардың кәсіби өсуі үшін жағдай жасау және ұйымдастыру.

Тәлімгерлік

Жыл басында жас оқытушыларға тәжірибелі педагогтар бекітіледі, олар жас мамандардың қиындықтарын диагностикалау негізінде жеке және топтық консультациялар, семинарлар өткізеді, ашық сабақтар береді, жас мамандардың сабақтарына қатысады, жыл соңында атқарылған жұмыс және оның нәтижелері туралы есеп береді. Жас Педагогтің кәсіби құзыреттілігін дамыту бойынша барлық қызмет жеке сүйемелдеу картасында көрсетіледі.

Компьютерлік сауаттылық мектебі (ШКГ)

Компьютерлік сауаттылық мектебінің жұмысы оқытушыларға Дербес компьютерде жұмыс істеу дағдыларын меңгеруге көмектеседі. ШКГ сабақтары теориялық және практикалық семинарларды, тренингтерді, мастер-класстарды қарастырады.

Мақсаты:оқытушылардың қазіргі заманғы компьютерлік технологиялармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; студенттердің зияткерлік және шығармашылық дамуы үшін компьютерді пайдалану.

Дене тәрбиесі әдістемесі мектебі

Дене тәрбиесі мұғалімдері сабақтарда дене тәрбиесі сабақтарындағы жұмыстың әдістемелік тәсілдерімен, студенттерді критериалды бағалауды енгізу әдістемесімен танысады.

Шығармашылық топтар:

  • Мемлекеттік тілді үйрену.
  • Ағылшын тілін үйрену.
  • Жалпы білім беру, жалпы техникалық білім беру интеграциясы.
  • Практикалық оқыту.
  • Модульдік оқыту технологиясы.

Шығармашылық топтар колледждің инновациялық қызметінің бағыттары мен міндеттерінің белгілі бір бөлігін шешу үшін құрылады:

  • білім алушылардың зияткерлік, мәдени және адамгершілік дамуындағы қажеттіліктерін қанағаттандыру;
  • оқу-тәрбие, әдістемелік, эксперименттік, зерттеу, тәжірибелік-эксперименттік жұмысты жоғары кәсіби деңгейде ұйымдастыру және өткізу;
  • әр түрлі сабақтарды өткізу әдістемесін жетілдіру және оларды оқу-әдістемелік және материалдық-техникалық қамтамасыз ету;
  • оқытушылардың педагогикалық біліктілігін арттыру;
  • педагогикалық эксперименттер жүргізу.
Контакты
г. Костанай пр. Назарбаева 156
8:00 - 17:00
8 (7142) 57 97 70
kkat311@mail.ru